poniedziałek, 31 października 2011

Tell me about yourself...

Zostałam nominowana do 'Tell be about yourself award' przez Kasię z W pogoni za marzeniami ;) A oto zasady:
- napisz kto przyznał Ci nagrodę
- napisz 7 przypadkowych faktów o sobie
- nominuj 15 blogerek

Tak więc, dowiedzcie się czegoś o mnie ;)









1. Irlandia
Wiem, że jest to bardzo oryginalne, ale ja po prostu kocham Irlandię! Kulturę, język, akcent a nawet muzykę ;) Ba, nawet mam ulubiony zespół - Celtic Thunder. Chciałabym kiedyś móc pojechać do Północnej Irlandii, albo nawet tam zamieszkać. Byłoby świetnie!

2. Broadway
Moja druga słabość czyli Broadway ;) Zobaczyć Wicked na Broadway? Bardzo chętnie! I nie chodzi mi o off-Broadway czy off-off-Broadway tylko o ten główny Broadway ;) Ten najlepszy!

3. Postcrossing
Ogromne zdziwienie na blogu z pocztówkami : O No ale cóż. Ogólnie uważam, że taka forma korespondecji - pocztówki, listy - jest o wiele lepsza niż 'wiadomości na fejsie' czy mejle ;) Szkoda tylko, że nie mam jeszcze zniżki na znaczki :( Bo mama chyba niedługo mnie zabije, patrząc na kwoty jakie wydaję na to hobby. Nie moja wina!

4. Komputery
Taaak. W klasie oczywiście jestem znana jako 'Dorota Komputery', wszyscy się z tego nabijają itd. No ale co, moja wina, że uwielbiam komputery? Gry komputerowe? O ile Windowsów nie znoszę (ale na nich działa 90% programów - wrrrr!) o tyle muszę mieć go na stacjonarnym. Ale produkty Apple'a - które osobiście uwielbiam - również mam w posiadaniu, ku uciesze własnej. Tylko Linuxa brakuje do kompletu!

5. Celtic Thunder 
Wspominałam o tym przy okazji Irlandii, ale okej. Uwielbiam ten zespół. Uwielbiam się śmiać, jak Keith śmieje się podczas 'Look at me' Damiana. Uwielbiam płakać ze śmiechu, jak chłopaki robią miny podczas 'Just Like Jesse James'. No po prostu to uwielbiam ;) Mogłabym tego słuchać 24/7.

6. Glee
Oj cicho no. Glee uwielbiam od lutego br., ale nie wyobrażam sobie, jakbym miała oglądać coś innego. Ten serial mnie nauczył toleracji, i cieszenia się z bycia sobą. Cuz Glee is about joy ;)

7. Kabarety
Zdziwieni? Kolejna rzecz, której jestem fanką od dawna. Miałam okazję być już na występach kabaretowych Hrabi, Skeczów Męczących, Neonówki, jednym Kabaretonie w Kongresowej i... nagraniu Kabaretożerców! :D Dziwnie jest widzieć swoją twarz w telewizorze + to samo co się widziało live, tylko pod innym kątem. Chciałabym bardzo być kiedyś na RYJKU (Rybnicka Jesień Kabaretowa), kabaretonach w Mrągowie, Koszalinie itd. ;)


Okej, a teraz nominacje:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz